| Item type |
紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) |
| 公開日 |
2025-09-30 |
| タイトル |
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タイトル |
CSRとマーケティングの再検討 : 「売り手よし,買い手よし,世間よし」からなる「三方よし」に注目して |
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言語 |
ja |
| 言語 |
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言語 |
jpn |
| 資源タイプ |
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資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 |
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資源タイプ |
departmental bulletin paper |
| その他(別言語等)のタイトル |
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その他のタイトル |
Rethinking CSR and Marketing : Focusing on “Sampo-yoshi,” the Philosophy of “Good for the Seller, Good for the Buyer and Good for the Seken” |
| 著者 |
本村, 希代
明神, 実枝
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| 著者別名 |
Motomura, Kiyo
Myojin, Mie
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| bibliographic_information |
福岡大学商学論叢
en : Fukuoka University Review of Commercial Sciences
巻 70,
号 2,
p. 581-615,
発行日 2025-09
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| 出版者 |
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出版者 |
福岡大学研究推進部 |
| item_10002_select_24 |
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言語 |
ja |
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値 |
P:論文 |
| 記事種別 |
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値 |
論説 |
| item_10002_source_id_9 |
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収録物識別子タイプ |
PISSN |
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収録物識別子 |
0285-2780 |
| item_10002_source_id_11 |
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収録物識別子タイプ |
NCID |
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収録物識別子 |
AN00216470 |
| 出版タイプ |
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出版タイプ |
VoR |
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出版タイプResource |
http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |
| item_10002_description_19 |
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内容記述タイプ |
Other |
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内容記述 |
application/pdf |
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言語 |
ja |